Wednesday 1 February 2012

Semangat Yang Hilang...

mmmm...bile tarik nafas dalam dalam dan otak cuba berfikir...aku sedar yang idea aku tidak kembang lagi seperti dulu...sudah kuncupkah...hohohoho...

Kekuatan dalam melakukan sesuatu hanya pada semangat sahaja...Untuk bermula memerlukan tenaga dalaman yang agak sukar untuk dilepaskan...adakah bila umur sudah melebihi 30an semuanya akan mula berubah...10 tahun yang lalu..fasa perubahan dalam hidup...sememangnya aku akui aku takut untuk menempuhi 10 tahun lagi jika allah panajangkan umur ku...masih banyak yang aku belum capai..amalan saja belum cukup sebagai bekalan akhirat...

Aku jadi tepu...menyelenggara tugasan sebenar di tempat kerja membuatkan aku pasrah bahawa tuntutan kerja melebihi kemampuan ku...terutamanya masa...dan kerana masa yang terus kehadapan aku lambat menyedari bahawa dunia ini telah jauh berubah...aku pun begitu...

Sesungguhnya aku rindu diri aku yang dulu...bersemangat dalam sesuatu...aku perlu kembalikan semangat itu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...